Nilla o Tias LCHF-blogg

"Fett gör dig inte fet"

Att avstå

Publicerad 2013-08-10 07:46:00 i Allmänt

Förr brukade jag tycka det va rätt mysigt att jobba helg, visst det va tradigt att va ifrån familjen hela helgen men annars va det mysigt då man hittar på helt andra saker än på vardagar. Alla lördagar går vi på secondhand och fikade de har ljuvliga köttbullamackor och nybakat wienerbröd och söndagar är det konditori som gäller då är det baguetter och underbara bakelser som gäller. Men nu.... Kaffe och enbart kaffe. Och ja det känns lite jobbigt ibland

När jag vägde mig i morse hade jag gått upp 2 hg. Varför vet jag inte men jag hade i alla fall det. Jag tror att det är lättare att avstå när man nu fick detta resultat imorse bara jag inte har stannat upp igen blir lite orolig.. Det kan bero på att min kropp samlar vatten nu när jag ska ha mens men det e trist... 
Men men man får ta nya tag...

Allt för nu /Nilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela