Nilla o Tias LCHF-blogg

"Fett gör dig inte fet"

Blir arg!

Publicerad 2013-08-15 12:10:11 i Allmänt

Sitter här och läser på lite olika forum och bloggar och jag blir arg... JA ARG!!!

Jag kan inte förstå hur små människor kan vara. Och detta gäller båda sidorna. Vårda ert språk säger jag bara. Det är oförskämdheter och glåpord hela tiden.

"Du fattar ju inte att du ska äta kolhydrater annars får du hjärtinfarkt du e ju helt jävla dum i huvudet"

"Du tar ju fan livet av dig själv med allt det där äckliga sockret i din kropp och om du inte redan är ett äckligt fetto så kommer du att bli det snart och jag hoppas att du kommer att bli jävligt sjuk"

Sånna saker kan man få läsa. Har folk verkligen ingen uppfostran!
Jag har sagt det innan och jag säger det igen. ALLA HAR RÄTT ATT TRO PÅ VAD DE VILL!!!!

Jag tror på våra resultat!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela