Nilla o Tias LCHF-blogg

"Fett gör dig inte fet"

Jag klara det!!!!

Publicerad 2013-08-09 08:17:00 i Allmänt

Mitt första delmål är klart ställde mig på vågen imorse och den visa 123,8 snacka om att jag blev glad. Jag har en total viktnedgång på 5,1 kg. Nu har jag 4,9 kvar till nästa och det känns nästan som om man skulle klara det till den helgen när jag och Mattias ska vara ensamma. Undrar om jag får dubbel spabehandling då? Haha just nu känns det väldigt ljus. Konstigt att bara om vågen går ner så känner man sig lycklig och det känns verkligen som om man har lyckats med ett storverk. Jag hoppas att Mattias oxå kommer att lägga upp sina resultat under dagen. För jag är jätte stolt över honom. Känns som allt går framåt nu.

Allt för nu /Nilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela