Nilla o Tias LCHF-blogg

"Fett gör dig inte fet"

Igång igen!!!

Publicerad 2014-11-13 08:49:45 i Allmänt

Då va vi igång igen och äter LCHF nu ser livet mycket ljusare ut och speciellt ekonomiskt så vi har varit igång ett tag nu... Vi har varit mer liberala denna gång och det funkar jättebra. Efter att vi sluta förra gången hade vi gått upp båda två och det va inte roligt att ställa sig på vågen när vi börja men nu e jag där jag sluta och lite under... Känns verkligen underbart. Jag har inte ont i min mage längre och inte ont i mina leder och det är en vinst bara det. Sen att man går ner i vikt det är ett plus. Jag hoppas på att jag blir duktigare på att skriva i vår blogg nu! Kram Nilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela