Nilla o Tias LCHF-blogg

"Fett gör dig inte fet"

Tuffa arbetstider!

Publicerad 2013-08-15 09:24:00 i Allmänt

Jaha då var man här igen!

Jobbat mycket den sista tiden och orken börjar ta slut nu! Jag har inte haft veckovila på nästan en månad och jag har drygt en vecka kvar tills jag är ledig i tre dagar. Som tur är så har jag min älskade man som är ett stort stöd för mig. Annars hade jag nog gett upp för länge sedan. Jag är nämligen inte säker på att jag hade hunnit med att få med mig mat till jobbet om det inte vore för Tias.

Visst i allt detta så känns det som om man är otillräcklig och att man skulle behöva vara hemma mycket mer men detta är ju bara under denna perioden sen får vi ju se vad som händer!

Det kan va tufft men man klarar det! Det är bara att blicka framåt och se ljuspunkterna!

 Allt för nu /Nilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela