Nilla o Tias LCHF-blogg

"Fett gör dig inte fet"

Hopp finnes

Publicerad 2013-08-08 12:27:00 i Allmänt

Läste idag detta inlägg http://www.kostdoktorn.se/ett-blodigt-inlagg-om-lchf

Helt plötsligt fick även jag hopp om framtida barn. Jag har ju nästan gett upp hoppet om att få bli mamma till en liten bebis. Så kanske om något år så är jag gravid. Man ska väll inte hoppas för mycket men chansen finns ju att det blir så.

Känner även att jag måste försöka göra något åt rökningen. Jag tycker att jag har börjat röka mer den jag börja på LCHF och kanske är det inte så konstigt när man inte hela tiden proppar i sig godis och läsk. Men jag får helt klart börja trappa ner med det oxå!

Jaha allt för nu /Nilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela