Nilla o Tias LCHF-blogg

"Fett gör dig inte fet"

Övergångs gnäll

Publicerad 2013-08-01 08:21:00 i Allmänt

Jaha dax för lite gnäll idag då. Har haft några jäkla kramper inatt! Detta innebär att jag har sovit dåligt. Känner mig illamående och trött idag vilket säkert är övergångsproblem som jag ska igenom. Va inne och läste om just kramper nu på morgonen och det är tydligen ganska vanligt när man har övergång till LCHF när kroppen inte har några kolhydrater att jobba med så gör kroppen sig av med en massa vatten och när man har vätskebrist så får man lätt kramp. Idag får jag försöka dricka bättre och så får jag ha en flaska vatten vid sängen inatt om det här nu ska upprepa sig. Ikväll är det dags för LCHF träning och det ska bli spännande och se om det ger resultat till fredag. Jag hoppas i alla fall på att ha gått ner det jag gick upp när jag hade semester vecka.

Allt för nu /Nilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela