Nilla o Tias LCHF-blogg

"Fett gör dig inte fet"

Tankar och funderingar när man har ont!

Publicerad 2013-07-27 22:34:00 i Allmänt

Sitter här ikväll och har ont i min svanskota. Jag är ganska så orolig för jag vill verkligen träna på måndag och jag hoppas att det lägger sig till dess! 

Fick världens ångest när jag kom hem och ställde mig på vägen och jag hade gått upp 2 kg alltså 126,2 och jag som vägde 124,9 suck. Jag hoppas verkligen att jag kickar igång på måndag och att jag får en sådan där viktfall som jag fick i början av LCHF.

Idag har varit en jobbig dag på jobbet. Jag har haft feber och ont i svanskotan hela dagen och så har jag längtat efter min styrkepelare. Man känner sig inte så motiverad att gå ner i vikt när man inte mår bra. Men man måste bita i det sura äpplet eller nä massvis med fruktsocker.... Hmm låt mig se.... Bita i den hårda nöten får det bli.

Tycker att över lag så har denna veckan varit full av osäkerhet och ångest för min del. Jag hoppas innerligt att det blir bättre nästa vecka.

Jag är oerhört stolt över Mattias som har klarat sig så bra som han har gjort och jag känner mig väldigt inspirerad av honom så verkligen kan så imot frestelserna så starkt som han!

Vi har pratat en del denna veckan om hur det blir och rädslan för att gå ner i vikt denna veckan och jag har tänkt en hel del på det idag! Jag säger som Mattias att jag vet vart jag hör hemma och jag vill aldrig förlora det som jag och Mattias har. 

Allt för denna gång /Nilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela